وبلاگ شخصی همایون سلحشور فرد

این وبلاگ تجمیع وبلاگ های جداگانه قبلی ام است

وبلاگ شخصی همایون سلحشور فرد

این وبلاگ تجمیع وبلاگ های جداگانه قبلی ام است

بایگانی

خاطره ای از طاغوتی گری یک مدیر حزب اللّهی

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

سال 72 بعد سربازی با فراخوان معلمّمان استاد محمد اکرمی بنا شد که با جمعی هماهنگ و منسجم از شاگردان قدیمش در امور پرورشی مدرسه مشغول شویم و هر کس گوشه ای از کار را به عهده بگیرد.

چند سالی بود که ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) منزلمان هیأت و مراسم جشن مولودی برقرار بود.

آن سال بنا شد بعد مراسم جشن، جلسه توجیهی با حضور دوستان در اتاقم برگزار شود(یادش به خیر اون قدیما خونه ها بزرگ بود) و حاج آقا اکرمی برایمان صحبت کند.

سخنان حاجی بیشتر حول و حوش وضعیت اسف بار فرهنگی در جامعه بود و تکلیف انقلابی و رسالت سنگینی که بعد شهداء بر عهده ماست(حیف شد که ضبط نکردم) اواخر جلسه هم اشاره کوتاهی به اهداف و برنامه های فعالیت فرهنگی و پرورشی در مدرسه داشت.

گرچه جلسه به درازا انجامیده بود و برنج ها حسابی ته دیگ بسته بود، ولی سخنان حاجی آنقدر دلنشین و تنبّه آور و بیدارکننده و مسؤولیت آفرین بود که کسی احساس خستگی و گشنگی نمی کرد.

جلسه آن شب تمام شد و حاجی روز بعد رفت مدرسه.

مدیر مدرسه معلم فیزیک ما بود؛ یک آدم حزب اللّهی و جانباز دفاع مقدّس که یکی از دست هایش از مچ قطع شده بود.

اما این مدیر ما در یک برخورد ناباورانه و ناشی از توهّم توطئه‌ ، برگشت به حاجی گفت:«آقای اکرمی! تیم تشکیل میدی، مهره چینی می کنی، جلسه می گیری...دعوا»

استاد اکرمی هم در پاسخ گفت:«آقای ابراهیمی! مهره چینی کدومه؟!اصلا! مهره که از آمریکا و اسراییل نیووردم، این ها همه شاگردان خودت هستند...»

و حاجی ترجیح داد برای پرهیز از تقابل دو حزب اللّهی در یک محیط تربیتی جلوی چشم جوانان، عطای این مدرسه را به لقائش ببخشد و برود یه یک مدرسه دیگر؛ جمع ما هم از هم پاشیده شد و هر کسی رفت زی خود.

آری، چه بسا یک مدیر جانباز و انقلابی که مَنَّاعٍ لِلْخَیْرِ باشد و صد عن سبیل الله کند.

چه بسا یک مدیر حزب اللّهی که از او توقّع حمایت و شفقّت داری، با توهّم توطئه‌ نسبت به خودی و تحت تأثیر سخن چینی ها و گزارشات خلاف واقع، یک طرفه و عجولانه و غیرمنصفانه قضاوت و برخورد کند و موجبات یأس و دلسردی دوستان انقلابی را فراهم کند.

بنابراین صرف توجه به ظاهر و سابقه و ادعاهای افراد کفایت نمی کند، بلکه در رفتارها و برخوردها و قضاوت ها و تصمیم ها و... مشخص می شود افراد چقدر روحیه انقلابی و رفتار اسلامی دارند و چقدر به روحیات طاغوتی رجعت کرده اند که فی تَقَلُّبِ الْأحوالِ عُلِمَ جَواهِرُ الرِّجالِ

أعاذَنَا الله مِن شُرورِ أنفُسِنا و سَیّئات أعمالَنا

لینک در وبلاگ تکلیف الهی

لینک در کانال تلگرامی تکلیف الهی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۱۸
  • ۲۰۱ نمایش
  • همایون سلحشور فرد

استاد اکرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی