وبلاگ شخصی همایون سلحشور فرد

این وبلاگ تجمیع وبلاگ های جداگانه قبلی ام است

وبلاگ شخصی همایون سلحشور فرد

این وبلاگ تجمیع وبلاگ های جداگانه قبلی ام است

بایگانی

وظیفهٔ اصلی زن، مادری است.

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ب.ظ

فرهنگ بسیجی 53

خانواده 1

همسر حمید برای شرکت در آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش رفته است.

به خانه که رسید، شروع به تعریف از نحوهٔ آزمون و آسانی سؤال ها کرد.

 - [همسرِ حمید باکری] «احسان چطور بود؟ زیاد اذیت کرد؟ ببین من از دست او چی می کشم؛ بگذار کمی هم به بابایش عادت کند!» و خندیدند.

صحبت ها و خنده ها که تمام شد حمید گفت که می خواهد با او صحبت کند.

- [حمید باکری] «الآن که من از احسان مواظبت می کردم، به تو و احسان فکر می کردم؛ مطلبی بود که اگر قبل از رفتن تو به امتحان می گفتم، فکر می کردی که با کارکردن تو مخالفم و می خواهم عقیده ام را به تو تحمل کنم.

وظیفهٔ اصلی زن، مادری است، بقیهٔ کارها مستحبی است.

تربیت احسان به عهدهٔ توست؛ اگر با کارکردن می توانی این وظیفه را هم بر دوش بگیری، بفرما؛ حالا خوب فکر کن و بعد تصمیم بگیر.»

 همسرش قانع شده بود. پس قبول کرد که فقط مادر باشد.


کتاب «گمشدگان مجنون»/صفحه52

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۰۷
  • ۱۹۵ نمایش
  • همایون سلحشور فرد

حمید باکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی